Vrátený tovar

Vážení zákazníci,
Dovoľujeme si Vás informovať o zmene reklamačného poriadku. Touto zmenou by sme chceli zefektívniť a zjednodušiť proces reklamácií, tak aby aj Vám bol vystavený dobropis čo najskôr.

Postup pri sťažnosti / reklamácii tovaru

  • Informujte naše obchodné oddelenie
  • Naše obchodné oddelenie Vám zašle vratkový formulár a zorganizuje výmenu (ak je potrebná)
  • Po prijatí vratkového formulára, ho prosím vyplňte a zašlite na mail: info@dojazdove-kolesa.sk
  • Naše obchodné oddelenie Vás následne kontaktuje a zašle štítky, tie prosím následne nalepte na tovar ktorý vraciate a odovzdajte dopravcovi (kuriérna služba alebo náš rozvoz)

Vrátenie tovaru

  • Pokiaľ chcete vrátiť tovar, dopredu o tom prosím informujte naše obchodné oddelenie na mail: info@dojazdove-kolesa.sk
  • Potrebné informácie
    • Objednávkový kód tovaru
    • Číslo faktúry
    • Mail (aby sme Vás mohli kontaktovať)
    • Číslo účtu IBAN (na ktorý sa budú vracať peniaze)
  • Naše obchodné oddelenie Vám následne zašle štítky na prepravu
  • Následne Vám bude vyfakturovaný poplatok za prepravu vráteného tovaru.

Výhody pre Vás ako zákazníka

Dobropis Vám bude vystavený ihneď po dorazení vráteného tovaru na sklad , ktorý však podlieha záverečnej kontrole. O dopravu sa postaráme my.

Vyhradzujeme si právo neakceptovať vrátenie tovaru bez predošlého oznámenia.