Vážení zákazníci,
Dovoľujeme si Vás informovať o zmene reklamačného poriadku. Touto zmenou by sme chceli zefektívniť a zjednodušiť proces reklamácií, tak aby aj Vám bol vystavený dobropis čo najskôr.
Postup pri sťažnosti / reklamácii tovaru
- Informujte naše obchodné oddelenie
- Naše obchodné oddelenie Vám zašle vratkový formulár a zorganizuje výmenu (ak je potrebná)
- Po prijatí vratkového formulára, ho prosím vyplňte a zašlite na mail: info@dojazdove-kolesa.sk
- Naše obchodné oddelenie Vás následne kontaktuje a zašle štítky, tie prosím následne nalepte na tovar ktorý vraciate a odovzdajte dopravcovi (kuriérna služba alebo náš rozvoz)
Vrátenie tovaru
- Pokiaľ chcete vrátiť tovar, dopredu o tom prosím informujte naše obchodné oddelenie na mail: info@dojazdove-kolesa.sk
- Potrebné informácie
- Objednávkový kód tovaru
- Číslo faktúry
- Mail (aby sme Vás mohli kontaktovať)
- Číslo účtu IBAN (na ktorý sa budú vracať peniaze)
- Naše obchodné oddelenie Vám následne zašle štítky na prepravu
- Následne Vám bude vyfakturovaný poplatok za prepravu vráteného tovaru.
Výhody pre Vás ako zákazníka
Dobropis Vám bude vystavený ihneď po dorazení vráteného tovaru na sklad , ktorý však podlieha záverečnej kontrole. O dopravu sa postaráme my.
Vyhradzujeme si právo neakceptovať vrátenie tovaru bez predošlého oznámenia.